Wednesday, February 23, 2011

Mandi sambil tidur. Magic?

Dear readers,

Amaran: Agak censored ye video ni, bukan mommy atau daddy (Daddy ada sikit la, bertuala je..ceh).. tapi anak yang mengantuk. Hehe.. Sekarang jarang dah buat perangai camni. Dulu2 je masa 7 ke 9 bulan.

Kalau dengar betul2, ada kedengaran dia siap berdengkur lagi. Agaknya sedap kot air panas dan kena urut2. hehe


video


13 comments:

  1. alololo.. comeynye mia..!! lena btul die tido. :)

    ReplyDelete
  2. alahai....comeynye dia! tido siap lentok2 lagi... :)

    ReplyDelete
  3. dah kena air pon dia tido jer ek? kalo Naurah jgn harap la..hahaha...

    soft je daddy mandikan mya. so sweet. my habi sekali pon x pernah mandikan Naurah. dia kata x berani. alasannn! -__-

    ReplyDelete
  4. mashaallah... cute nye anak akk ni!
    dah kena air pun masih tidur.. hehe comel2..
    (tibe2 stumbled upon ur blog while searching for wedding info)

    ReplyDelete
  5. magic! boleh dia nyeyak jer tido.. =))

    ReplyDelete
  6. nisa: iye.. lena .. bukan tidor2 ayam dah hehe

    Fadd: hahahha. dah besar nnt dia tgk balik sure dia pun ketawa

    alena: penat sgt ke apa tak tau la, tp skrg dah tak buat dah camtu :)

    sharena: i dah training hubby i u.. kalau tak, susah kalau i takde nnt. :))

    syaz: hahah tq dik! tk tau la tu tido tipu ke betul. :p bila berdengkur tu betullah kot

    asna: magic kan? ntah camnela budak ni leh tido walau dah kena air. hehe

    ReplyDelete
  7. alalalaala comelnya..leh plak lena..

    ReplyDelete
  8. hahahaha.. mya mya..siap lentok2! comell! :)

    ReplyDelete
  9. eyhh..how come die boleh mandi sambil tidur??hahah so comell..senang laa kalau my rayqall time mandi jenuh bersilat!;p

    ReplyDelete
  10. alolo mya..penat sgt ke sayang? hihi..

    ReplyDelete
  11. mya!!! hhahhaha eee gerammmms nya, aunty nak geget boleh? hehe

    ReplyDelete
  12. evyn: itu ler.tp skrg tidak lagi. stail lain pulak, pagi2 nak mandi kena atas riba mommy.tknak masuk kolam. haihh

    jot.. my sleeping bathtime baby. haha ape bende la mommy ni

    mama rayqall.. magic kan? suka air panas. nyaman je

    fifi.. ngengada je tu.heheh.. ke awal sgt bangun .. :)

    nadd.. geget je. saya ok. ahaha kisses to tadda

    ReplyDelete

Wedding Bells